Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2021 16:49 - " Нека да има повече Светлина в града ни ! "
Автор: rusev Категория: Политика   
Прочетен: 657 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    

            От дълги години   с много конкретни мои действия -  както ,  и до колкото мога ! , аз се стремя  да хвърлям максимално възможната  Светлина върху местни теми и проблеми , за които управата на града ни изобщо не иска дори  да се знае ,  или пък научава  в повечето случай -  според мен  , разбира се ! 

     За мен е задължително в Община Търговище , която е  водеща за втора година  в  страната ни като най - прозрачната Администрация !!! ( според едно от  проучванията  на Програма Достъп до Информация )  , да се обявяват публично  на страниците  на общинският  вестник " Знаме " - а  и на частния в-к  " Търговищки новини "  , всяка една обявена от тях  Обществена поръчка . 

   Чудесно  разбирам , че формалното Им оправдание на подобно мое искане би бил факта  , че те не са задължени да  правят това  по Закон ,  за мен това не може да бъде  сериозен аргумент , обаче  - особено  сега , както  и  ако държат да продължават все така  да бъдат пример за цялата ни страна за Открито , Честно , Законосъобразно , и какво ли не още друго - все  в този смисъл , разбира се ,   местно  самоуправление ! 

     И понеже  аз до сега поне  не съм видял управата ни някъде да е обявила както обявяването на  Обществена поръчка на 30.09.2020 г. , с предмет : " Поддръжка на уличното осветление в град Търговище и селищата на Общината " , така и сключеният   на 16.12.2020 г. Договор със спечелилото я дружество , сега ще се опитам да  им помогна и  в това отношение  . . .   

     " ЕМУ " АД е  дружество , с което е сключен вече  този Договор , според които за следващите 5 ( пет ) години -  и срещу общата  сума  от  755 , 760 лева , то ще има  грижата  за изправното функциониране на тези -  около 6 , 700 броя осветителни тела на територията на цялата ни Община , получавайки за това  всеки месец сумата от над 12 500 лева  . 

 Става ни  ясно също така  , че поради неизправност в документите , назначената със Заповед тръжна комисия  отстранява  другото дружество , участник в тази процедура -  " ЕЛ и Клима Корект " ООД  , а пък  офертата , с която печели " ЕМУ " АД , е за  сумата от  2 , 26 лв. с ДДС на ел. тяло за поддръжката му на месец  . . . 

     Разбира се , че сега  аз ви предоставям тази информация  само и благодарение на любимият ми ЗДОИ - за Справка , през изминалата 2020 година  в Общината ни бяха подадени  155-т  такива  Заявления . 
   Не е голяма тайна , че огромният процент от тях са подадени от мен , както също така  и факта ,  че на едни  99 % от тях - и абсолютно  умишлено ! , разбира се  , иначе на  думи поне  много  откритата ни управа , начело с д-р Дарин Димитров ,  ми отговаря на тях с  максимално възможният за тях  по Закон  14 ( четиринадесети ! )  ден -  на това първо мое за 2021 година Заявление  ,  тоже . . .    

    Надявам се , че  с тази актуална информация да съм полезен на всички съграждани , които доста често изразяват своето недоволство в местните социални групи по повод на проблеми с аварии , както и липсата  на осветление в конкретни улици и зони на града - за последно ако не греша , видях подобна реакция относно ул. " Средна гора " .  

    За сега е това -  КУРАЖ И СВЕТЛИНА ! 

     


Тагове:   ЦСКА,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rusev
Категория: Политика
Прочетен: 1322470
Постинги: 770
Коментари: 98
Гласове: 614
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031