Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2020 08:14 - Той не ти е ПРОСТИЯТ пожарникар със всичките му там прозвища и епитети ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 4449 Коментари: 32 Гласове:
4

Последна промяна: 27.10.2020 08:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                   .......

                                     ТОЙ Е ОТ СОЙ, ТОЙ НЕ Е КОМУНИСТ,

                           ТОЙ Е СПЕЦИАЛНО ИЗДУНДУРКАН СОЦИАЛИСТ.


                  В МОМЕНТА ГЛЕДАМ ПО НОВА ТВ. КАК РАЗПЪВАТ НА КРЪСТ

                        МАТЕМАТИКА ПРОФ. НИКОЛАЙ ВИТАНОВ ОТ „НОЩ„

                                    ВСЪЩНОСТ ЗА РАЗПЪВАНЕ СА ДРУГИ 

                          И РАЗПЪВАНЕТО НЕ ТРЯБВА ДА Е ПО ТЕЛЕВИЗОРА

                      А НА ПЛОЩАДА ДЕТО ГОРИХА МАСКИТЕ, ЗНАМЕНАТА,

                              ДЕТО ВЛАЧЕХА КОВЧЕГА И БЕСИЛКИ ВДИГАХА

.                                             ... ТАМ ИМ Е МЯСТОТО !!!


                                                               image image                                                                     
   

                                                          Кирил Добрев
                                                           преди 18 часа


Положителното на COVID 19 e, че явно не подминава политиците 😜 В петък PCR тестът ми беше отрицателен, днес обаче е положителен. Протоколът за контактните лица е да се изследват след 7 дни от срещата или по-рано, ако имат симптоми. Надявам се всички, имали контакт с мен, да са отрицателни в тестовете и позитивни в мислите. Съжалявам за причиненото неудобство. Грижата за себе си минава и през грижа за другите. Нека по-малко философстваме и повече да спазваме мерките. Нека изберем друг начин да правим напук на правителството, тук не става въпрос за него, а за лекарите. За българските лекари, които са истински изтощени.


                                                                     .....

                СПЕЦИАЛНО ОТГЛЕДАНИЯТ И ШЛИФОВАН МОДЕРЕН СОЦИАЛИСТ

                  ТАКА И НЕ МОЖЕ ДА РАЗБЕРЕ, ЧЕ СТАВА ВЪПРОС И ЗА НАРОДА

                                 КОЙТО НЕИСТОВО ЖЕЛАЕ ДА УПРАВЛЯВА ...


                         
ЗА НИКОГО НЕ БЕШЕ ТАЙНА КОЙ СТОИ ЗАД „ПРОТЕСТА„ 

                                      СЕГА ЗА НИКОГО НЯМА ДА Е ТАЙНА,

                       КОЙ ЩЕ ПОВЕДЕ И СЪБОТИРАЩИТЕ МЕРКИТЕ ПРОТИВ КОВИД-19.

                                                                      ... 



Гласувай:
7



1. getmans1 - За българските комунисти/днещни ...
27.10.2020 08:27
За българските комунисти/днещни социалисти винаги са били национални предатели ... за тях народа винаги е бил средството.
цитирай
2. missana - Този с една Нинова не можа да се справи.
27.10.2020 08:29
Това е предостатъчен тест, че нищо не струва. Освен това "крушата не пада
по-далече от дървото"!
цитирай
3. getmans1 - Това е предостатъчен тест, че нищо ...
27.10.2020 08:35
missana написа:
Това е предостатъчен тест, че нищо не струва. Освен това "крушата не пада
по-далече от дървото"!


... Значи, по наследство ... ФАЛШИВ ГЕРОЙ, както и всички останали от кохортата ИМ, от последователите ИМ и производните ИМ

цитирай
4. apostapostoloff - Социалист ли е,
27.10.2020 08:58
не ми го хвали. Всичко, що е у лево, все е лайно!
цитирай
5. krumbelosvet - Драго Валпоургиево сборище,
27.10.2020 09:40
Вие, ВИЕ, В И Е сте духовни (често и физически) наследници на виновните за три, ТРИ, Т Р И национални катастрофи. А омразните ви коми-соци, нямат пръст в първите две и са СПАСИТЕЛИ от третата. Сега се пече четвъртата, и шиша го въртят ВАШИТЕ възлюбени отвъд Океана. А вие подклаждате огъня. Да сте живи и здрави физически, щото политически отивате на бунището во всеки веков. Амин.
цитирай
6. petgrig - Вие, ВИЕ, В И Е сте духовни (често и ...
27.10.2020 09:52
krumbelosvet написа:
Вие, ВИЕ, В И Е сте духовни (често и физически) наследници на виновните за три, ТРИ, Т Р И национални катастрофи. А омразните ви коми-соци, нямат пръст в първите две и са СПАСИТЕЛИ от третата. Сега се пече четвъртата, и шиша го въртят ВАШИТЕ възлюбени отвъд Океана. А вие подклаждате огъня. Да сте живи и здрави физически, щото политически отивате на бунището во всеки веков. Амин.

Круме, откакто се помня, все погребвате капитализЪма, а иначе все вие сте пътници:)
цитирай
7. vencivaleri1951 - Ей, ти на исторически и магичен/мистичен/ реализъм го удари
27.10.2020 10:01
Не чакай горекоментиралите да те разберат. Те нямат друг Бог освен , този който ще цитирам в следващия коментар

krumbelosvet написа:
Вие, ВИЕ, В И Е сте духовни (често и физически) наследници на виновните за три, ТРИ, Т Р И национални катастрофи. А омразните ви коми-соци, нямат пръст в първите две и са СПАСИТЕЛИ от третата. Сега се пече четвъртата, и шиша го въртят ВАШИТЕ възлюбени отвъд Океана. А вие подклаждате огъня. Да сте живи и здрави физически, щото политически отивате на бунището во всеки веков. Амин.

цитирай
8. vencivaleri1951 - ББ в откровение
27.10.2020 10:02
И на мен не ми стигат доходите. Вярата ми помага. Богословие мога да завърша!?
цитирай
9. apostapostoloff - Комунягите само чакат да публикуваш нещо
27.10.2020 10:12
и веднага налитат с беграничните си тъпотии.
цитирай
10. getmans1 - И на мен не ми стигат доходите. Вя...
27.10.2020 10:14
vencivaleri1951 написа:
И на мен не ми стигат доходите. Вярата ми помага. Богословие мога да завърша!?


... Прав си, като гледам бога на МОДЕРНИЯТ ВИ ЛЯВ ПИТОМНИК съвсем не са парите ... толкова е възвишен в любовта си към народа български, че чак да се умилява човек...
цитирай
11. getmans1 - и веднага налитат с беграничните си ...
27.10.2020 10:18
apostapostoloff написа:
и веднага налитат с беграничните си тъпотии.


... Ми какво да правиш ПОСТОЛЕ, сърце не ми дава да изгоря юрганя заради ... въшките.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Ама и ние сме ВСЕ пътници
27.10.2020 10:37
Пътуваме ВСЕ и "пак сме тук"
Дори "нашите" кадрови гафове , днес са Ваши идоли. Капитализмът на Адам Смит и Кейнс наистина умря, както и социализмът на Маркс, редактиран от Ленин.
Западният свят/към който причислявам и нас/ в момента е в лапите на някаква смес от троцкисти, феминисти, сбъркани полово общности и подтиснати расово индивиди,
родили нов вид расизъм.
Колкото и парадоксално да е, но нас до някъде ни спасява фактът , че ни управлява
първичен човек, неспособен да копира/не я разбира/ тази зараза и за сега сме малко в страни от нея. Опитах се да схвана малко от посланията на Байдън и Тръмп. За последния е ясно-пътник е . Да му даде един плик от Била Каракачанов и да патриотарстват извън властта. Слушам Байдън-копие на Борисов

Борисов ни припомни как бачкал на строежите , да купи хумана за дъщеря си, макар, че в периода за който говореше дъшеря му да е била в пубертета вече-дори подхванала тинейджърска възраст. По негов почин, Байдън разказа как баща му специално го записал в смесено училище и как видял че двама мъже се целували публично и баща му казал, че го правят защото се обичат!?
Това в Пенсилвания, където и днес черните са в голямо малцинство/поради някогашни гонения/ , и където по времето на детските години на Байдън има спомени за клада, мъже да се целуват на улицата? Той е или в деменция или американското общество е толкова зомбирано, че можеш да му говориш всякакви небивалици.


petgrig написа:
krumbelosvet написа:
Вие, ВИЕ, В И Е сте духовни (често и физически) наследници на виновните за три, ТРИ, Т Р И национални катастрофи. А омразните ви коми-соци, нямат пръст в първите две и са СПАСИТЕЛИ от третата. Сега се пече четвъртата, и шиша го въртят ВАШИТЕ възлюбени отвъд Океана. А вие подклаждате огъня. Да сте живи и здрави физически, щото политически отивате на бунището во всеки веков. Амин.

Круме, откакто се помня, все погребвате капитализЪма, а иначе все вие сте пътници:)

цитирай
13. getmans1 - . . . ХОРА, ДАЙТЕ ДА СИ ГОВОРИМ ЗА В...
27.10.2020 11:10
... ХОРА, ДАЙТЕ ДА СИ ГОВОРИМ ЗА ВОДАТА ОТКРИТА НА ЛУНАТА, ТА БЕЛКИМ СТИГНЕМ ДО ТЕМАТА ... КАК КИРЧО ДОБРЕВ РАЗКРИ ЗАВЕРАТА ... не, че ние не си знаехме КОЙ ... сере лайната, които народа ще излапа защото аз знам, че като стане по-напечено моята линейка ще обикаля болниците докато пукна ... Добревци и подобни дето сега вдигат Велики въстания, горят маски рушат реда пак ще са обгрижени ... ДЕДИТЕ ИМ, ТЕХНИТЕ ДЕДИ НА ВРЕМЕТО РАЗБУНИХА НАРОДА И ДУХНАХА ПРЕЗ ГРАНИЦАТА ... И така ще е, защото явно не знаят целият текст на ПОЗИВА на АНТОН СТРАШИМИРОВ


vencivaleri1951 написа:
Пътуваме ВСЕ и "пак сме тук"
Дори "нашите" кадрови гафове , днес са Ваши идоли. Капитализмът на Адам Смит и Кейнс наистина умря, както и социализмът на Маркс, редактиран от Ленин.
Западният свят/към който причислявам и нас/ в момента е в лапите на някаква смес от троцкисти, феминисти, сбъркани полово общности и подтиснати расово индивиди,
родили нов вид расизъм.
Колкото и парадоксално да е, но нас до някъде ни спасява фактът , че ни управлява
първичен човек, неспособен да копира/не я разбира/ тази зараза и за сега сме малко в страни от нея. Опитах се да схвана малко от посланията на Байдън и Тръмп. За последния е ясно-пътник е . Да му даде един плик от Била Каракачанов и да патриотарстват извън властта. Слушам Байдън-копие на Борисов

Борисов ни припомни как бачкал на строежите , да купи хумана за дъщеря си, макар, че в периода за който говореше дъшеря му да е била в пубертета вече-дори подхванала тинейджърска възраст. По негов почин, Байдън разказа как баща му специално го записал в смесено училище и как видял че двама мъже се целували публично и баща му казал, че го правят защото се обичат!?
Това в Пенсилвания, където и днес черните са в голямо малцинство/поради някогашни гонения/ , и където по времето на детските години на Байдън има спомени за клада, мъже да се целуват на улицата? Той е или в деменция или американското общество е толкова зомбирано, че можеш да му говориш всякакви небивалици.




цитирай
14. vencivaleri1951 - Колкото до "нашият питомник"
27.10.2020 11:13
то той получи звучен шамар от НАШИТЕ на избора за председател. В стремежите си
да "обедини чекмеджетата " е по скоро ваш. Да, той има кръвна връзка с Кольо Добрев , но в никакъв случай духовна-онзи беше рядко чист човек и безсребърник,
когото имах честта да познавам.
Въпросът за наш и ваш е доста обтекаем. В Националния съвет на БСП има от тези които познавам един комунист, в бюрото нито един. В ръководството на ГЕРБ повечето са членували в БКП, да не говорим в разширения съвет-комунист до десар, десар до комунист.
Обясни ми следното:

Достатъчно условие ли е някой публично да каже "Мамка им на комунистите" , та
вашего брата веднага да викне " Осана"

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
И на мен не ми стигат доходите. Вярата ми помага. Богословие мога да завърша!?


... Прав си, като гледам бога на МОДЕРНИЯТ ВИ ЛЯВ ПИТОМНИК съвсем не са парите ... толкова е възвишен в любовта си към народа български, че чак да се умилява човек...

цитирай
15. getmans1 - то той получи звучен шамар от НАШИТЕ ...
27.10.2020 12:09
vencivaleri1951 написа:
то той получи звучен шамар от НАШИТЕ на избора за председател. В стремежите си
да "обедини чекмеджетата " е по скоро ваш.


... ха-ха-ха, Нинова не е твоя човек ... Тоя и той не е твоя човек ... Калинката Плугчиевата калинка не е ВАШ човек ... НО ОКАЗАСЕ, ЧЕ вълничките по пътя за морето ВЕЧЕ не са Бойковите

vencivaleri1951 написа:
Да, той има кръвна връзка с Кольо Добрев , но в никакъв случай духовна-онзи беше рядко чист човек и безсребърник, когото имах честта да познавам.


... И колко години го дондуркате туй контрабандистче, а ... в три или четири парламента ... че то такова си е било и при „безсребреният, си баща

vencivaleri1951 написа:
Въпросът за наш и ваш е доста обтекаем. В Националния съвет на БСП има от тези които познавам един комунист, в бюрото нито един. В ръководството на ГЕРБ повечето са членували в БКП, да не говорим в разширения съвет-комунист до десар, десар до комунист.


... Разбира се, че е обтекаем когато става въпрос кое, кога и как ви е удобно ... нали шефката ви е същият пример ... „партизанска ви работа„ ... хахаха ... зам. министър в „тила на врага„

vencivaleri1951 написа:
Обясни ми следното:
Достатъчно условие ли е някой публично да каже "Мамка им на комунистите" , та
вашего брата веднага да викне " Осана"


... ОПРЕДЕЛЕНО НЕ Е ... но е полезно по-често да чувате това ТВОЕ "Мамка им на комунистите"

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:


цитирай
16. krumbelosvet - Маркс беше казал
27.10.2020 12:24
Маркс беше казал, че не е марксист.
И аз не съм комунист, а човек на науката, който презира бесовете на тия, които вадят нож на победения "комунизъм". Пещерни комунисти няма отдавна. У нас ги няма от поне 50 години. Но пещерни антикоми - колкото щеш. Бесни уж десни.
цитирай
17. vencivaleri1951 - Гетьо,
27.10.2020 13:03
Из основа не си прав-нито за септемврийското въстание, нито за днешните протести
Никой не излиза на смърт или на протест " подлъган" Необходимо е класическото условие" От долу да искат, отгоре да не могат"
Ти ми говориш за луната опровергавайки ме, а сам се ловиш за " внос на революция" което е в основата на вижданията на Троцки, който общо взето 23та година влияе много в Коминтерна, от където критикуват българите , че са били безучастни към юнското въстание на земеделците, а и не са се разделили още с подкрепилите преврата социалисти . Спорен е въпросът и до днес/поне за мен/ зали Коминтернът има пръст във въстанието, или водещото е арестуването и физическото елиминиране на голяма част на почти 12 хиляди комунисти и земеделци около 10 ти септември. И това се прави от войска и шпиц командите на ВМРО.
Имаме един път хиляди убити в събитията около 9 ти юни, имаме хиляди арестувани и избити около 10 септември, но това се неглижира от историците от "твоята черга", които смятат , че всичко е било ОК в България, само дето дошли Гаврил Генов , Димитров и Коларов и вдигнали спокойните българи на безсмислено въстание....Не нещата не стоят така. Септемврийското въстание е следствие от едно мракобесие и нежелание на отговорните да понесат вината за втората национална Катастрофа. Днес протестът не е подготвен от партия, политик, държавник или луд.
Протестът изначално е предизвикан от управленска немощ и алчност. /Впрочем той и затихна защото зад него не застана организирано БСП и не застана , защото не е готова за избори./ Има риск, но как да спра децата да не ходят на протест, защото видите ли могат да ме заразят. как да кажа например на дъщеря ми, която има докторска степен/кандидат/, работи с три езика и ползва още два, че най добре за нея е Караянчева да и е спикер, Борисов премиер. Тя умножава по нула, какво ще и каже Радев, Нинова, Добрев...Тя не ходи един път седмично заради кофти живот-има висок стандарт. Тя протестира защото я е срам от управниците ни.
Работи в и с екип от различни националности. Говорят по между си, сравняват...Какво да и кажа-стой вкъщи, че не стигат линейки...Та нали всичко на което съм я учил отива по дяволите.
И защо няма линейки...? Милиарди дълг взехме-линейки нямаме. Няма страна вероятно в Европа , която да няма медицински хеликоптери-ние обаче нямаме нито един. Купуваме самолети за милиарди,
а самолетче за спешна помощ не можем да си позволим. За Втората вълна говорим от май месец
В чяла Европа е и не сме ние най загазилите-измерими сме с другите. Да но те посрещат пандемията подготвени -с нови легла, екипи...
Ние къде сме с подготовката. Протести има навсякъде-Белорусия, Франция, Германия, Полша...Нашият нито е радикален, нито многочислен
в сравнение с другите. Протестът в Белорусия навярно подкрепяш и съответно рискът, нашият обаче , който е като махленска свада спрямо белоруския отричаш като рисков .
Ще ти кажа нещо , което не очакваш. Не ЦРУ , Тихановска и компания са в основата на протеста. Не е и стандартът на живот в Белорусия-той не е лош и за Европа дори. В основата стои Лукашенко, който въпреки успехите си като ръководител , започна да се държи като абсолютен монарх . Това взриви много хора, а не напъните на Тихановска
цитирай
18. germantiger - ;)
27.10.2020 13:55
5. krumbelosvet - Драго Валпоургиево сборище,
09:40
Вие, ВИЕ, В И Е сте духовни (често и физически) наследници на виновните за три, ТРИ, Т Р И национални катастрофи. А омразните ви коми-соци, нямат пръст в първите две и са СПАСИТЕЛИ от третата. Сега се пече четвъртата, и шиша го въртят ВАШИТЕ възлюбени отвъд Океана. А вие подклаждате огъня. Да сте живи и здрави физически, щото политически отивате на бунището во всеки веков. Амин.

......

така е крумчо

но за онези национални катастрофи накзани и убити имаше

но ЗА ВАШАТА РУСКА И ЧЕРВЕНА КАТАСТРОФА НАКЗАНИ НЯМА И ЕКЗЕКУТИРАНИ НЯМА - А ТРЯБВАШ Е И ТРЯБВА ДА ИМА

след като разни "капиталисти" бяха съдени и убивани за кастрофи - трябва и вашите червени руски българи да са съдени и екзекутирани за кастрофите - вашите, руските, червените, но няма
цитирай
19. germantiger - да курво червена
27.10.2020 13:58
и още нещо ВАЖНО крумчо

тия капиталисти направиха победи, триумфи, възходи

за тия постижения не ги хвалиш

ТА ПОХВАЛИ ГИ НЕКОМУНИСТИТЕ ЗА БАЛКАНСКАТА ВОЙНА

ПОХВАЛИ ГИ ЗА ПОБЕДИТЕ В ПЪРВАТВА СВЕТОВНА, ДОРИ ВЪВ ВТОРАТА БАЛКАНСКА

похвали строителите на българия след турско, тия кофти капиталисти

сети се и похвали манифактурниоците българи още по турско

или си невеж, не знаеш нищо за споменатото
цитирай
20. blackpredator - тестът му отрицателен Гетьо
27.10.2020 14:27
няма корупциона-вирус
не е општувал със светиня Му
цитирай
21. getmans1 - . . . еба си, отдавна не беше сътво...
27.10.2020 14:38
... еба си, отдавна не беше сътворявал такъв бълвоч от лъжи, откровени лъжи ... и за 23-та, че и за днешното ни дередже ...

Ти изтрепа България бе, да се чуди човек как се намериха хора за въстание въобще ...

КОЛКОТО ДОПРОТЕСТИТЕ... бяха предвидени още за миналата година ... Да-ааа, даже ти в коментари броеше дните на Борисов ... то и тази година пак ги броеше

ЧЕСТНО ДА ТИ КАЖА ЕДВА ГО ИЗЧЕТОХ ТОВА ... БЪЛВОЧ ОТ ЛЪЖИ

[quote=vencivaleri1951]Из основа не си прав-нито за септемврийското въстание, нито за днешните протести
Никой не излиза на смърт или на протест " подлъган" Необходимо е класическото условие" От долу да искат, отгоре да не могат"
Ти ми говориш за луната опровергавайки ме, а сам се ловиш за " внос на революция" което е в основата на вижданията на Троцки, който общо взето 23та година влияе много в Коминтерна, от където критикуват българите , че са били безучастни към юнското въстание на земеделците, а и не са се разделили още с подкрепилите преврата социалисти . Спорен е въпросът и до днес/поне за мен/ зали Коминтернът има пръст във въстанието, или водещото е арестуването и физическото елиминиране на голяма част на почти 12 хиляди комунисти и земеделци около 10 ти септември. И това се прави от войска и шпиц командите на ВМРО.
Имаме един път хиляди убити в събитията около 9 ти юни, имаме хиляди арестувани и избити около 10 септември, но това се неглижира от историците от "твоята черга", които смятат , че всичко е било ОК в България, само дето дошли Гаврил Генов , Димитров и Коларов и вдигнали спокойните българи на безсмислено въстание....Не нещата не стоят така. Септемврийското въстание е следствие от едно мракобесие и нежелание на отговорните да понесат вината за втората национална Катастрофа. Днес протестът не е подготвен от партия, политик, държавник или луд.
Протестът изначално е предизвикан от управленска немощ и алчност. /Впрочем той и затихна защото зад него не застана организирано БСП и не застана , защото не е готова за избори.
цитирай
22. vencivaleri1951 - Борисов си отива при всички ситуации, освен при извънредно положение
27.10.2020 14:45
и ако искаш, можем да вържем пред нотариус

ГЕРБ може и да е в управленска коалиция, но ББ няма да е премиер. Нито Нинова, макар, че и БСП има същия шанс да е в подобна коалиция-дори и с ГЕРБ.

Сега , кажи кое не е вярно. Не е вярно , че в периода 10-12 селтември са арестувани 12 хиляди души ли Не евярно , че част от тях са убити веднага, а други по време на бунта? Не е вярно, че на 9 ти юни бяха избити законно избрани премиер, министри , депутати, кметове...Церковски , чак в Прага го убиха.
Тогава защо като всичко е ОК България е изолирана от всякъде. Кой нарече Цанков "Кръволок"-Коминтернът ли?
Кой се разпореди активистите на земеделци, комунисти, профсъюзи , дори и в младежките организации да бъдат физически премахнати? Има признания пред съда от извършителите на преврата. Има сченарий на Георги Марков по въпроса. Добре, знаем позива на Страшимиров целия-той заради комунистите ли избяга от България. Те ли го търсеха ? Кобургите , за да си спасят задниците и тронът, подхванаха един вманячен по фашизма бивш социалист/ и изгонен поради крайностите му/
и жертваха много хиляди българи, оцелели преди това от авантюрите им.

За Борисов не искам да говоря. Ти сам го каза за линейките и болниците. Пак Коминтернът ли е виновен. Майка ми катастрофира тежко през 79та в Трънско-след час беше в Пирогов. Следващата година под връх Богдан станах свидетел как за половин час дойде хеликоптер и взе пострадал-счупване и ухапване от змия...Отскочил късно, но пък беше счупил ребра при падането. Да ти припомня ли, че Чирков правеше трансплантации през 80те, правехме на черен дроб и се готвеха за бял...Да ти припомня ли , че имаше корпус към днешната окръжна болница за чужденци-главно турци и гърци... Днес е риск дори да се ражда в България . За елементарни интервенции бягат в гореспоменатите страни имащите възможност българи. Преди идваха турски студенти да учат в България, днес тези студенти ръководят болници у нас!? Пак ли Димитров и Коларов виновни. Ти си имал лекар и на работа и по местоживеене и в училище. Зъболекар също. Днес какво имаш?



[quote=getmans1]... еба си, отдавна не беше сътворявал такъв бълвоч от лъжи, откровени лъжи ... и за 23-та, че и за днешното ни дередже ...

Ти изтрепа България бе, да се чуди човек как се намериха хора за въстание въобще ...

КОЛКОТО ДОПРОТЕСТИТЕ... бяха предвидени още за миналата година ... Да-ааа, даже ти в коментари броеше дните на Борисов ... то и тази година пак ги броеше

ЧЕСТНО ДА ТИ КАЖА ЕДВА ГО ИЗЧЕТОХ ТОВА ... БЪЛВОЧ ОТ ЛЪЖИ

[quote=vencivaleri1951]Из основа не си прав-нито за септемврийското въстание, нито за днешните протести
Никой не излиза на смърт или на протест " подлъган" Необходимо е класическото условие" От долу да искат, отгоре да не могат"
Ти ми говориш за луната опровергавайки ме, а сам се ловиш за " внос на революция" което е в основата на вижданията на Троцки, който общо взето 23та година влияе много в Коминтерна, от където критикуват българите , че са били безучастни към юнското въстание на земеделците, а и не са се разделили още с подкрепилите преврата социалисти . Спорен е въпросът и до днес/поне за мен/ зали Коминтернът има пръст във въстанието, или водещото е арестуването и физическото елиминиране на голяма част на почти 12 хиляди комунисти и земеделци около 10 ти септември. И това се прави от войска и шпиц командите на ВМРО.
Имаме един път хиляди убити в събитията около 9 ти юни, имаме хиляди арестувани и избити около 10 септември, но това се неглижира от историците от "твоята черга", които смятат , че всичко е било ОК в България, само дето дошли Гаврил Генов , Димитров и Коларов и вдигнали спокойните българи на безсмислено въстание....Не нещата не стоят така. Септемврийското въстание е следствие от едно мракобесие и нежелание на отговорните да понесат вината за втората национална Катастрофа. Днес протестът не е подготвен от партия, политик, държавник или луд.
Протестът изначално е предизвикан от управленска немощ и алчност. /Впрочем той и затихна защото зад него не застана организирано БСП и не застана , защото не е готова за
цитирай
23. blackpredator - ама верно Гетьо,
27.10.2020 15:07
getmans1 написа:
... еба си, отдавна не беше сътворявал такъв бълвоч от лъжи, откровени лъжи ... и за 23-та, че и за днешното ни дередже ...

торбичката ти шепичка..
цитирай
24. starforlife - ~ 23. blackpredator
27.10.2020 15:26
Ама вЕрно, Пръцко, главичката ти е шепичка.

ПС:
В торбичка-шепичка се събира и шепа злато.
Ама в главичка-шепичка само на бръмбарите им е удобно.
цитирай
25. starforlife - А иначе на Венци и някои други по-"нормални" комуняги (кавичките са, защото то такива няма по принцип) ми се ще да кажа следното:
27.10.2020 15:28
Малко ми идва в повече вашето двуличие.
Възползвате се от абсолютно всички блага на съвременните социално-икономически обстоятелства и плодове на капитализма, до които можете да се домогнете (почтено, А И НЕ!)...
Възползвали сте се от плодовете на капитализма дори и по времето на изкецаните ви социалистически социално-икономически обстоятелства от плодовете на капитализма...
А плюете и двете неща!
Как става това, ако не с двуличие и лицемерие?

ПС: На мен лично, Венци, не ми се вярва щерка ти да е такъв "активист", какъвто я описваш.
И то не за друго, а защото не вярвам, че спада към глупавите.
цитирай
26. blackpredator - Гоче,
27.10.2020 15:51
ти като охранител на бостан, няма как да си у час
с охранители на некоя логистика
иначе штеше да знаеш, че света се възползва,
не от плодовете на капитализЪма,
а от плодовете на комунизЪма китайски..
цитирай
27. starforlife - ~ 26. blackpredator
27.10.2020 16:34
Така-така, ще дам примерите само като касаеща ни пряко фактология:

~ Китайският комунизъм измисли компютъра, зад който ти ама точно сега стоиш и балалайкаш.
А това е възможно ама точно в случая, защото:

~ Китайският комунизъм измисли www на базата на който ти ама точно сега използваш измисления (и поддържан - и поддържан) от същия китайски комунизъм Интернет, за да може:

~ С помощта на измислен от китайския комунизъм браузър, работещ на базата на:

~ Измислена от китайския комунизъм операционна система, да пишеш великата си мисла на базата на:

~ Измислена от китайския комунизъм ASCII (за да не се юрваш към "настолната ти КИТАЙСКА книга ГунГол" - China Standard Code for Information Interchange) да пишеш въпросната си велика мисла, която:

~ През дефиниран като технология на китайския комунизъм порт (типично 80), по:

~ Измислена от китайския комунизъм усукана двойка и на базата на:

~ Дефинирани като технология на китайския комунизъм протоколи TCP и UDP, същата велика мисла да се пренесе през/до същите тези неща в "обратен" ред.
Китайски де, китайски. На китайския комунизъм.
Да живее (спрямо конкретната ни комуникация, но пусни новата си велика мисла и точно по същия начин ще я облека в китайски комунизъм) китайският комунизъм, ооо-йе.

Е... Ако аз вече пътувам с измислен от китайския комунизъм автомобил, то пиша от измислено като стандарти, технология, подсигуряващи протоколи, операционна система мобилно устройство, което като технология също е плод на китайския комунизъм, а само е сдялкано у Запада, но на базата на същите тези технологии на китайския комунизъм - защитени с патенти на китайския комунизъм.
Автомобилът се движи по асфалт, измислен от китайския комунизъм, защото на запад когато е измислен въпросния асфалт за автомобилите на китайския комунизъм, са яздели още коне...
...
Но всичко това, блогърю (Каква китайска дума само, ооо-йе.) с китайски НИК, написан на катайски, се случва само и единствено, защото сънувам сън за китайския комунизъм и дано като се събудя да не съм го забравил, че да остана неблагодарил на китайския комунизъм за всичките китайски неща, които китайският комунизъм е измислил, а Западът копира или използва като патентни споразумения.
цитирай
28. getmans1 - ЛЪЖЕЦА СИ Е, ЛЪЖЕЦ ...
27.10.2020 16:43
vencivaleri1951 написа:
и ако искаш, можем да вържем пред нотариус


... ТО СПОРЕД ТЕБЕ ... СЕГА ТРЯБВАШЕ ДА СМЕ В ИЗБОРИ ...

vencivaleri1951 написа:
ГЕРБ може и да е в управленска коалиция, но ББ няма да е премиер. Нито Нинова, макар, че и БСП има същия шанс да е в подобна коалиция-дори и с ГЕРБ.



... за сега ЕДНО Е ЯСНО, ОТ ВРЕМЕ БЛИЗО ДВЕ ГОДИНИ Е ЯСНО ... БОРИСОВ СЪС СИГУРНОСТ ИЗЛИЗА ОТ ВЛАСТА ... лично той си го каза ... кого гоните вие ... МИХАЛЯ ПОПУЛИСТКИ

vencivaleri1951 написа:
Сега , кажи кое не е вярно. Не е вярно , че в периода 10-12 селтември са арестувани 12 хиляди души ли Не евярно , че част от тях са убити веднага, а други по време на бунта?...
Кой се разпореди активистите на земеделци, комунисти, профсъюзи , дори и в младежките организации да бъдат физически премахнати?


... НЕПОСРЕДСТВЕНО ПРЕДИ ВЪСТАНИЕТО В НАЧАЛОТО НА СЕПТЕМВРИ СЕ ПРОВЕЖДА МАСОВА МОБИЛИЗАЦИЯ И РАЗНИ „ЛУДИ„ ГЛАВИ И ПАРТИЙНИ АКТИВИСТИ СА МОБИЛИЗИРАНИ В КАЗАРМИТЕ ... И ТОВА МНОГОКРАТНО СЪМ ГО ПИСАЛ ... ЗАЩОТО ТАКА СЪМ ГО ЧЕЛ НО НЕ ВЪВ „ИСТОРИЯ НА БКП„

vencivaleri1951 написа:
Добре, знаем позива на Страшимиров целия-той заради комунистите ли избяга от България. Те ли го търсеха ?


... ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ЛЪЖЕШ НАГЛО ... КОЙ СПОРИ С МЕН, ЧЕ ЦИТИРАТЕ САМО ТОВА КОЕТО Е УДОБНО ... ОТДЕЛНО ЧЕ „КЛАХА НАРОДА КАКТО И ТУРЧИН НЕ ГО Е КЛАЛ„ НЕ НЕГОВ ... Понеже коментирам отзад напрад откровено ти казвам, че пракаляваш

vencivaleri1951 написа:
За Борисов не искам да говоря. Ти сам го каза за линейките и болниците. Пак Коминтернът ли е виновен.


... ВНИМАВАЙ С ТАКИВА ТВЪРДЕНИЯ, ЧЕТИ И ДАВАЙ ПРИМЕРИ КОРЕКТНО ... ЧЕ ЯТОТО ТЕ ЧАКА ... О ще повече, че нямам спомен дори в живота си някой управник да праща самолети и хеликоптери при извънредни случаи колкото той е пратил

.
vencivaleri1951 написа:
Преди идваха турски студенти да учат в България, днес тези студенти ръководят болници у нас!? Пак ли Димитров и Коларов виновни.


... всички непопулярни мерки в тази страна са предприети от „подставени„ лица на ДС и БКП говорили сме го многократно ... пък тя истина и без говорене си излиза
цитирай
29. vencivaleri1951 - Не съм казал активист
27.10.2020 20:15
Не си прочел-ходеше един ден в седмицата.
И тук не става въпрос за комунисти и капиталисти. Куба е марка в здравеопазването
днес, а е комунистическа страна. Ние сме капиталистическа и сме на дъното, макар , че не малко кубинци за лекари обучихме.

Вероятно имаш и си чел Цитаделата на Кронин / на мен са ми я разказвали в ППО/
Припомни си я и ще видиш , че и в страната сред най-добрите в медицината , здравеопазването може да придобива най уродливи форми

quote=starforlife]Малко ми идва в повече вашето двуличие.
Възползвате се от абсолютно всички блага на съвременните социално-икономически обстоятелства и плодове на капитализма, до които можете да се домогнете (почтено, А И НЕ!)...
Възползвали сте се от плодовете на капитализма дори и по времето на изкецаните ви социалистически социално-икономически обстоятелства от плодовете на капитализма...
А плюете и двете неща!
Как става това, ако не с двуличие и лицемерие?

ПС: На мен лично, Венци, не ми се вярва щерка ти да е такъв "активист", какъвто я описваш.
И то не за друго, а защото не вярвам, че спада към глупавите.[/quote]
цитирай
30. vencivaleri1951 - Няма и да прочетеш
27.10.2020 20:18
В другите страни, вкл и съседите ни имат такива машини в Бърза помощ

Просто няма смисъл-За теб вероятно Цанков е герой
за мен е изверг

getmans1 написа:
[quote=vencivaleri1951]и ако искаш, можем да вържем пред нотариус


... ТО СПОРЕД ТЕБЕ ... СЕГА ТРЯБВАШЕ ДА СМЕ В ИЗБОРИ ...

vencivaleri1951 написа:
ГЕРБ може и да е в управленска коалиция, но ББ няма да е премиер. Нито Нинова, макар, че и БСП има същия шанс да е в подобна коалиция-дори и с ГЕРБ.



... за сега ЕДНО Е ЯСНО, ОТ ВРЕМЕ БЛИЗО ДВЕ ГОДИНИ Е ЯСНО ... БОРИСОВ СЪС СИГУРНОСТ ИЗЛИЗА ОТ ВЛАСТА ... лично той си го каза ... кого гоните вие ... МИХАЛЯ ПОПУЛИСТКИ

vencivaleri1951 написа:
Сега , кажи кое не е вярно. Не е вярно , че в периода 10-12 селтември са арестувани 12 хиляди души ли Не евярно , че част от тях са убити веднага, а други по време на бунта?...
Кой се разпореди активистите на земеделци, комунисти, профсъюзи , дори и в младежките организации да бъдат физически премахнати?


... НЕПОСРЕДСТВЕНО ПРЕДИ ВЪСТАНИЕТО В НАЧАЛОТО НА СЕПТЕМВРИ СЕ ПРОВЕЖДА МАСОВА МОБИЛИЗАЦИЯ И РАЗНИ „ЛУДИ„ ГЛАВИ И ПАРТИЙНИ АКТИВИСТИ СА МОБИЛИЗИРАНИ В КАЗАРМИТЕ ... И ТОВА МНОГОКРАТНО СЪМ ГО ПИСАЛ ... ЗАЩОТО ТАКА СЪМ ГО ЧЕЛ НО НЕ ВЪВ „ИСТОРИЯ НА БКП„

vencivaleri1951 написа:
Добре, знаем позива на Страшимиров целия-той заради комунистите ли избяга от България. Те ли го търсеха ?


... ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ЛЪЖЕШ НАГЛО ... КОЙ СПОРИ С МЕН, ЧЕ ЦИТИРАТЕ САМО ТОВА КОЕТО Е УДОБНО ... ОТДЕЛНО ЧЕ „КЛАХА НАРОДА КАКТО И ТУРЧИН НЕ ГО Е КЛАЛ„ НЕ НЕГОВ ... Понеже коментирам отзад напрад откровено ти казвам, че пракаляваш

vencivaleri1951 написа:
За Борисов не искам да говоря. Ти сам го каза за линейките и болниците. Пак Коминтернът ли е виновен.


... ВНИМАВАЙ С ТАКИВА ТВЪРДЕНИЯ, ЧЕТИ И ДАВАЙ ПРИМЕРИ КОРЕКТНО ... ЧЕ ЯТОТО ТЕ ЧАКА ... О ще повече, че нямам спомен дори в живота си някой управник да праща самолети и хеликоптери при извънредни случаи колкото той е пратил

.
vencivaleri1951 написа:
Преди идваха турски студенти да учат в България, днес тези студенти ръководят болници у нас!? Пак ли Димитров и Коларов виновни.


... всички
цитирай
31. cortana - Гети, привети!! :)
27.10.2020 21:03
И при теб е много весело като при ГУРУТО :):):) ни!! :):):)
Давам пример:
В 30 коментар vencivaleri1951 написа:
Не съм казал активист
Не си прочел-ходеше един ден в седмицата.
А цитиран от самия vencivaleri1951 в 25 коментар starforlife написа:
На мен лично, Венци, не ми се вярва щерка ти да е такъв "активист", какъвто я описваш.
Кой казвате, другарю Венци, не чете?? Кой?? :):):)
А Вие, другарю Венци, убеждавате ли се, че точно Вие НЕ СТЕ ЧИТАТЕЛ, а не другите??
Или е нужно да Ви го кажа конкретно под формата на това, че Жоро НИКЪДЕ НЕ Е КАЗАЛ, ЧЕ ВИЕ СТЕ КАЗАЛ :):):), че дъщеря Ви е активист!!
Тоест, той Е ПРОЧЕЛ, но Вие НЕ ЧЕТЕТЕ!!
цитирай
32. getmans1 - . . . КОРТНИ ТОЙ Е СТО ПРОЦЕНТОВ ПО...
27.10.2020 21:23
... КОРТНИ ТОЙ Е СТО ПРОЦЕНТОВ ПОДЛЕЦ ... ВИЖ ЗАЩО;
vencivaleri1951 написа:
Просто няма смисъл-За теб вероятно Цанков е герой
за мен е изверг


... И то при положение, че и запетайка не съм написал за него нито в коментар а още по-малко в постинга...

cortana написа:
И при теб е много весело като при ГУРУТО :):):) ни!! :):):)
Давам пример:
В 30 коментар vencivaleri1951 написа:
Не съм казал активист
Не си прочел-ходеше един ден в седмицата.
А цитиран от самия vencivaleri1951 в 25 коментар starforlife написа:
На мен лично, Венци, не ми се вярва щерка ти да е такъв "активист", какъвто я описваш.
Кой казвате, другарю Венци, не чете?? Кой?? :):):)
А Вие, другарю Венци, убеждавате ли се, че точно Вие НЕ СТЕ ЧИТАТЕЛ, а не другите??
Или е нужно да Ви го кажа конкретно под формата на това, че Жоро НИКЪДЕ НЕ Е КАЗАЛ, ЧЕ ВИЕ СТЕ КАЗАЛ :):):), че дъщеря Ви е активист!!
Тоест, той Е ПРОЧЕЛ, но Вие НЕ ЧЕТЕТЕ!!

цитирай
33. vencivaleri1951 - Хайде аз съм подъл ти си вода ненапита
28.10.2020 00:09
На 9 ти юни Сговорът прави преврат и избива стотици активисти на Земеделците
Оранжевата гвардия се вдига да защити избора на суверена и вече остават хиляди под земята. Социалисти и комунисти за срам оставят пасивни в процеса, като дори изявени социалисти участват в Сговора и като министри дори.

В първата декада на септември по заповед на Цанков са арестувани около 12000души-активисти на земезелци, комунисти, социалисти и социал демократи , вкл и тези на младежките организации и профсъюзите. Разпоредено е лично от Цанков, лидерите и хората с влияние от тази група да бъдат ликвидирани и това става. веднага. До съдебния процес срещу ръководителите на преврата се смята, че тези лидери са убити след началото на въстанието , но генерал Вълков и други казат пред следствие и съд , че активната част е ликвидирана още при ареста. Георги Марков изследвайки архивите за филма си , стига до същото .

Прескачаме въстанието , което за мен е неподготвено и спорно/Априлското впрочем също, четата на Ботев също../

Стигаме средата на 20те Атентатът в Свети Крал, който аз осъждам, който е и осъден от ръководството на комунистите почти еднозначно е използван за нови кланета. При това не само на комунисти-загиналите от тях не са болшинство. Избиват се критикуващи властта , някои от тях и антикомунисти като Хербст. Гео Милев, Ламби кандев, Сергей Румянцев...са левичари, но западни възпитаници, отрицателно настроени към промените в Русия и никаква връзка с Коминтерна и българското представителство там. Убити са главно заради таланта им , защото последният убедително разобличава престъпните действия на Сговора Ше бъдат убивани депутати - всички , които критикуват изпълнителната власт. Жълтите павета и уличките около НС почервеняват от кръв. Това се знае, защото хората са известни на обществото. Кой би узнал например за братовчедът на дядо ми, ако Димитър Петков не бе размахал кървавата му риза- Александър Липоев Пребит почти до смърт и хвърлен в дере -сметнали го за мъртъв. Вина-никаква
Бил в началото адютант на Стамолийски/ще имаме новина/, но онзи го изгонил , понеже "юркал" Дупаринова заедно снего и онзи разбирайки , че си има "баджанак/ го гони. Липоев се връща на село и ...през 25та е пребит от сговористите, като активен земеделец, какъвто не е бил. Комунист също не е бил-нещо повече викаше им джипкаджии-качват те в джипката и те няма. Народен представител след 9ти, Петковист...задържан
А такива като него заради респект са убивани хиляди.
Хайде кажи какъв е Цанков. Аз не говоря Ала Бала. Цитирам имена, събития...
Аз осъждам въстанието, не защото не е било справедливо, а защото е било обречено. Против него е и голяма част от актива на Компартията в България во главе с дядото на Андрей Луканов
С него случаят е красноречив. Той е против въстанието, саботира вдигането на Русе/там е депутат/и въпреки всичко едвам успява да избяга
да не го убият. Впрочем той жив не се връща в България-Димитров, Коларов, Червенков, Живков-не позволяват да се върне. Живков разрешава само да бъде погребан в България и само роднини присъстват на погребението
Въпреки това бил е в списъка на Цанков за отстраняване.
ТИ КАЗВАШ ЧЕ СИ ЧЕЛ...и аз съм чел че са виждали Ботев и Елвис Пресли живи. Освен това , обаче съм разговарял с участници и свидетели на събитията .


quote=getmans1]... КОРТНИ ТОЙ Е СТО ПРОЦЕНТОВ ПОДЛЕЦ ... ВИЖ ЗАЩО;
vencivaleri1951 написа:
Просто няма смисъл-За теб вероятно Цанков е герой
за мен е изверг


... И то при положение, че и запетайка не съм написал за него нито в коментар а още по-малко в постинга...

cortana написа:
И при теб е много весело като при ГУРУТО :):):) ни!! :):):)
Давам пример:
В 30 коментар vencivaleri1951 написа:
Не съм казал активист
Не си прочел-ходеше един ден в седмицата.
А цитиран от самия vencivaleri1951 в 25 коментар starforlife написа:
На мен лично, Венци, не ми се вярва щерка ти да е такъв "активист", какъвто я описваш.
Кой казвате, другарю Венци, не чете?? Кой?? :):):)
А Вие, другарю Венци, убеждавате ли се, че точно Вие НЕ СТЕ ЧИТАТЕЛ, а не другите??
Или е нужно да Ви го кажа конкретно под формата на това, че Жоро НИКЪДЕ НЕ Е КАЗАЛ, ЧЕ ВИЕ СТЕ КАЗАЛ :):):), че дъщеря Ви е активист!!
Тоест, той Е ПРОЧЕЛ, но Вие НЕ ЧЕТЕТЕ!!

[/quote]
цитирай
34. getmans1 - На 9 ти юни Сговорът прави преврат и ...
28.10.2020 01:06
[quote=vencivaleri1951]На 9 ти юни Сговорът прави преврат и избива стотици активисти на Земеделците
Оранжевата гвардия се вдига да защити избора на суверена и вече остават хиляди под земята. Социалисти и комунисти за срам оставят пасивни в процеса, като дори изявени социалисти участват в Сговора и като министри дори.

В първата декада на септември по заповед на Цанков са арестувани около 12000души-активисти на земезелци, комунисти, социалисти и социал демократи , вкл и тези на младежките организации и профсъюзите. Разпоредено е лично от Цанков, лидерите и хората с влияние от тази група да бъдат ликвидирани и това става. веднага. До съдебния процес срещу ръководителите на преврата се смята, че тези лидери са убити след началото на въстанието , но генерал Вълков и други казат пред следствие и съд , че активната част е ликвидирана още при ареста. Георги Марков изследвайки архивите за филма си , стига до същото .

Прескачаме въстанието , което за мен е неподготвено и спорно/Априлското впрочем също, четата на Ботев също../

... СЕГА СЕ ВЪРНИ ОТНАЧАЛО ... ОТ КОМ.1 ТА ДО КОМ.17 ... ТАМ ЩЕ ВИДИШ КОЙ БЛЪСКА ЖЕГЪЛА ВЪНШНИЯ, КОЙ ТРЪГНА ДА РОВИ ЛАЙНАТА И ОПОРОЧИ СМИСЪЛА НА ПОСТИНГА ... ЕБА СИ,
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072074
Постинги: 2741
Коментари: 26492
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031