Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2021 20:20 - ДНЕС, СКЪПИ МОИ ПРИЯТЕЛИ И ПОЧИТАТЕЛИ,
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 781 Коментари: 2 Гласове:
-9

Последна промяна: 24.02.2021 21:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
освен готовата си вече нова книга със стихове " Вятърна жена", получих и още една изумителна изненада, която ме зарадва дотолкова, че ми показа - аз съм на прав път в мислите си. От години имам приятели в Перник. Те се заинтересували от " писателката" Здравка Евтимова след моите материали, тъй като, както писах и преди, тя не живее в града, а две спирки преди него, с влака.
Поразпитали хората за нея и се оказало, че Здравка отново е в приключение: съпругът й не работи, дъщерята също, та търси под дърво и камък да й предложат нещо за пари и доста перничани се смеят под сурдинка, че се изживява като белетрист и не вярват като мен книгите да са под нейно авторство, знаейки я колко е елементарна, много меко казано.
Заекванията от екрана на някои телевизионни предавания с нейно участие показват ярка липса на дар слово, което не би трябвало да има един ерудиран творец.

Друг писател в София също ми каза наскоро, четейки моето мнение, че на младини тя гостувала в дома му с още няколко души, видимо била много амбициозна и говорела какво иска да постигне.

Естествено, ще запазя имената за себе си, но искам да добавя ,че амбиция и талант са две невинаги съвместими неща и конкретно за Здравчето Мравчето / а и за полурускинята Людмила Филипова / те са в дисбаланс.

Общото между двечките е, че много обичат да пътуват с фикс идеята, че са неповторими в невъзможното, а то е - да не бъдат това, за което се представят. Нивото на говор и папагалстване им го показва нагледно!



Гласувай:
6



1. missana - Много неудобни факти изнасяш за някои лица, Роси. Но напълно заслужено!
24.02.2021 20:49
Поздравявам те и тук за новата ти книга!
цитирай
2. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
24.02.2021 21:22
missana написа:
Поздравявам те и тук за новата ти книга!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6607491
Постинги: 5041
Коментари: 23945
Гласове: 9774
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031