Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2021 20:20 - Русалката отплува...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3159 Коментари: 10 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Обещах да ви я покажа, доколкото успях да я снимам. Voila.

image


image


image


image


image


image


image




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Хей Веси, такава носталгия ме по...
22.02.2021 20:40
Хей Веси, такава носталгия ме подгони с тези твои снимки по България и морето и русалките и чайките... виждам че и Ливингстън лети в небесата и ти е свидетел... :-)))
Идвам си в България скоро имам други "инвеститорски" планове... :-() А ако споделя тези на гръцките даже и АнтиРазума на хейтърите няма да повярва...
Иска ми се да напиша няколко постинга за Дивата безотговорна агресия и на полицията и на властите.... а днес пристигам в Солун и съм свидетел на един масов протест.... и като по, питах за какво е се оказа че студентите протестират против полицията! Абсолютно всички в Гърция имат страх от полицията която може да направи каквото си поиска с всеки когато си поиска.... така направиха и с мене... безскрупулно мародерски и безотговорно и даже моята адвокатка се страхува да им противоречи...
И този протест съм сигурен както и хиляди други няма да бъдат отразени нито от гръцките нито от европейските или световните медии.. Абе то е една милиардна част от протестите на все още осъзнаващи се Хора...
Олеле извини, ако ти развалям оптимизма на винаги доброто и позитивно отношение.
Но нали затова са приятелите да си споделят,
Знаеш ли какво е готиното... че когато се хилиш на всичко което ужким да страда, то от само себе си става безпомощно... Аз съм си събрал такава голяма колекция от разговори с полицаи че ако ги напиша може целия блок да си умра от смях.... :-))))
   Лекс
цитирай
2. vesever - Привет, Лекси! Да сме живи и зд...
23.02.2021 08:47
Привет, Лекси!
Да сме живи и здрави, лошото ще мине.
Аз чета ежедневно новини за това какво се случва на Запад по повод пандемията и нещата не са никак добре - хората са манипулирани, но вече почват да се опомнят и да се противопоставят.
Поздрави!
цитирай
3. troia - Здравей, Веси!
23.02.2021 20:06
Тази хубава русалка я познавам.:)
Тя ще се върне през лятото. Сигурна съм.
Поздрави, Веси!:)
цитирай
4. lexparsy - Разбира се че "лошото ще ми...
23.02.2021 20:41
Разбира се че "лошото ще мине" Веси!
Но това важи само за "безсмъртните", за които познанието е достъпно, и освен това могат да се самолекуват, вместо някакви Медици да им разглобяват организма. .. и те са си най-обикновени Хора, които естествената природа ги учи повече от науката и религията... и Дано все още са останали такива между нас...
   Лекс
цитирай
5. vesever - Кати, ще се върне, къде ще иде. . . още ...
23.02.2021 22:15
Кати, ще се върне, къде ще иде...още търси Нептун ;))

Прегръдки!
цитирай
6. vesever - Лекси, всички сме безсмъртни, само ...
23.02.2021 22:16
Лекси, всички сме безсмъртни, само че някои са забравили...
цитирай
7. ckarlet - Еха, Веси, невероятна русалка с...
01.03.2021 09:56
Еха, Веси, невероятна русалка си!!! Ама имаш много щури идеи, които зареждат с много положителна енергия и усмивки! Честита ви Баба Марта! Бъдете здрави цялото семейство!
цитирай
8. vesever - Скарлет, благодаря ти! И аз съм ...
02.03.2021 19:52
Скарлет, благодаря ти!
И аз съм щастлива с щурите си идеи, както обичам да се изразявам - дива и щастлива!
А ако нося приятни емоции и на приятелите, още повече се радвам!
Прегръдки!
цитирай
9. inel379 - Все едно не е февруари!:)
07.03.2021 17:20
Дух и тяло сред вълните
свободата вдъхват -
с поглед вдъхновен към висините!
Ти си мелодия красива,
която с обич обгръща
и не си отива!
Усмивки за теб!:)))
цитирай
10. vesever - Инелка, за мен и февруари се усеща ...
08.03.2021 10:09
Инелка, за мен и февруари се усеща като август,,,,
нека ни е весело и приключенско винаги! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4061519
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16017
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол