Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2017 18:35 - проста седянка, батка
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1084 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 25.07.2017 20:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Дойде,ми премного, и тази вечер ще обърна внимание на

батАсен Джонито,тъй като виждам че ме преследва от

една година,и се опитва напразно да ме дърпа за опашката

слушай сега ,Йосифе Висарионович,
Тук е обществено ,свободна ,отворена

социална платформа....такааа...
Надявам се ,си достатъчно образован интелигентен

мъж, За да разбереш какво означава това наяве.

да го кажа накратко с мои думи ...
после ще се докажа с  примери..

надживели годините..
Всеки има свой личен характер, темперамент ,маниер  на.поведение, и лични вкусови предпочитания.
не виждам къде е проблемът ,

след като в блог бг. има предоставени поне 12  различни секции по интереси,

ти да се опитваш да преследваш моята личност
която си има профил ,както

и публично зададено.. име.
тъй като аз си имам любими автори и мой изграден

личен вкус през годините, няма как да се появиш отникъде ти, и да се опитваш

да ме образоваш или ориентираш на вкус и на цвят, и на личен избор,Или ?

намирам поведението ти за тревожно девиантно , с непремерени емоционални

Реакции  и хулигански  агресивен.вербален опит за комуникация .

разбира се не искам, и няма да седна да изреждам твоите приоритетни любимки...

така наречени сладкоо...популярни пуtetkи

Защото не искам да досаждам на публиката,разб се.

Накрая Искам накратко да те предупредя тук публично

преустанови тази практика след 00.два часа
когато си на една бутилка Джони,

да сядаш и да ми пишеш по три съобщения в минута,
пълни с невъобразими

каруцарски епитети ,ругатни и заплахи..

това предупреждение към теб е съвсем премислено, и
затова решавам да го направя публично достояние.

Надявам се на кратък отговор
/да ,разбрах /

оставам с Надежда

юлия







Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - аз не съм профи-критик, само..
25.07.2017 19:27
си изказвам мнението, като..
VIP listed
smiling ;)))
цитирай
2. katara - как па..не можах за 5г..
25.07.2017 20:57
и аз един путет,да не залюбя...
да ме разсейва..от Всемирна Скука..
;(((

https://youtu/ORXUpjLQZbA
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1076179
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031