Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2019 08:22 - Себе гневни, себесвирим се...
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1199 Коментари: 8 Гласове:
17

Последна промяна: 12.10.2019 14:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
„Не мога да говоря по-високо,
и не мигайте ми, аз съм глух“,
противоречно гневен съм защото,
с крясъци мълча си моя слух.

Сетивното изисква ни перфектност,
от другите ни по-висока,
и проявени търсим се в субектност,
мълчано изразно дълбока.

Дух на спомнен разказ музиката е,
което чуваш сТонове е,
твоя си история на Муза е,
съкровен
нотиран спомен е!

image

image
-------

Написах си така само от една цитирана фраза от един филм.
Изповядвам, че имам проблем с бързото Гледане на хубави книги и филми.
Спирам на фраза, сцена или импресия и търся разбиране. За това дълго гледах филма Безсмъртната любима (Immortal Beloved) ), посветен на Бетовен. А това е само една от вдъхновените от филма асоциации....(30-та минута от филма) Благодаря за препоръката Дела!
Останалото не ща да го крещя за разбиране :-)))

 П.П.П.П. (После Посънувано ПостСъзнато Помълчано...)
След гледаното на филма, си мисля че Бетовен се е подигравал на всички, не само от съвремието си, но и от „тълкувателите му“.
Той не е бил „глух“, а това е била неговата метафора за да Ни се подиграе... че не слушаме, камо ли да Се чуваме... Себе си бееее... Камо ли Божието Творение!






Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mihala - Поздрав,
12.10.2019 08:32
Точно и ми хареса с изразност на сетивност.
цитирай
2. lexparsy - Благодаря че се вживя и ти Тони
12.10.2019 08:50
mihala написа:
Точно и ми хареса с изразност на сетивност.

Понеже още съм импресиран и в изповедно настроение, си спомних една моя смешна ми истинска история...
Преди двадесетина години бях решил че за обща култура трябва да чета ноти и да свиря на пиано... :-) купих си една клавесинка към компа, с 5 октави. Оказа се че трудно се намират партитури, но намерих.. и се започна... Жена ми ме намрази разбира се :-)))
Но краят на клавесинката приключи когато точно на Лунната Соната не стигнаха 5-те октави.. Адддски се ядосах... и без да я удрям и изгоряха още три..., а аз я изхвърлих демонстративно! Това беше краят на моето „обучение“ :-)))
Жената беше доволна, а една приятелка, като видя изхвърлената клавесинка, заяви че съм проявявал Агресия към Света...! :-)
А и пак имам проблем с нотите, а свирещите само ги слушам :-)))
цитирай
3. lexparsy - Навярно ако Апостолофф, с неговото ...
12.10.2019 08:58
Навярно ако Апостолофф, с неговото упорство се научи да свири на пиано, ще бъде само „Та-Да-Да-Дъъъъъм“, защото Вагнер го харесва, но ще да му е сложен:-)))
Защото взе да се коментира само с 1-2 думи, но с неподражаемо упорство ! :-(
Абббе, тоз‘ велик, известен и престижен чиляк навярно е свързан със сателитната и незната още технология 6G контролираща ни система на NASA, Русия и Китай... че да ме следи кога аз през няколко дена си напиша постинг и веднага да се изкаже... :-(
:-)))
цитирай
4. tonsun - https://www.youtube.com/watch?v=aOkKH6-h6wA
12.10.2019 09:17
Прочетох ревюто за филма и отново странно асоцирах с един филм, който дълбоко ме порази и който е най-близко до продукта на твоето стихоплетство, Лекс.
Един филм, който разкрива грозната и красивата страна на живота; тънката граница между лудостта и гениалността; между падението и величието на един музикант... наш съвременник.
Дейвид Хелфгот!
Изигран удивително от Капитан Барбоса /шегувам се!;)/.. от Джефри Ръш
цитирай
5. lexparsy - Благодаря за споделените асоциации Тонсън
12.10.2019 09:53
tonsun написа:
Прочетох ревюто за филма и отново странно асоцирах с един филм, който дълбоко ме порази и който е най-близко до продукта на твоето стихоплетство, Лекс.
Един филм, който разкрива грозната и красивата страна на живота; тънката граница между лудостта и гениалността; между падението и величието на един музикант... наш съвременник.
Дейвид Хелфгот!
Изигран удивително от Капитан Барбоса /шегувам се!;)/.. от Джефри Ръш

Колко е хубаво да си кряскаме кратки вдъхновителности... :-)
Непременно ще видя филма. Много неща сме пропуснали, докато спорим с „вдъхновени“ глупаци :-)))
Аз пък покрай пианото се сетих за разни филми за пианисти, но бях впечатлен от „Легенда за пианиста“ изигран от един от любимците ми на сцената Тим Рот.
Хубав и уикенд посветен на пропуснати вдъхновителности да имаш :-)
И дано сбъднати!
цитирай
6. lexparsy - Само да споделя присказно споделен разговор ...
12.10.2019 14:46
Една неБлогвана приятелка, която била ме прочела..., сказа се..., а аз казах „Благодаря за чуването и разбирането...!“, а тя каза:
- ... чувам и разбирам и точно това ми е проблема!
- ..амма етимологията на думата "проблем" е 'задача" и предизвикателство, не е нарочено ни Страдание... – казах...
- Уцели ме! – каза...
И разговорът беше достатъчна комуникация... :-)))
И ще си се чуем пак, когато ...
Така се си Чуват Приятелите;-)

П. А не с „плюсове и минуси“ и с „Поздрави“, и пожелания за „Приятен уикенд... ззззаБавлителен“..., докато ни е предоставен Богум целият Свят... да се забавляваме и радваме!!!
цитирай
7. missana - Определено казваш изваяни истини, Лекс. (Поздраяввам те!)
12.10.2019 19:43
Например тук:

"Сетивното изисква ни перфектност,
от другите ни по-висока,
и проявени търсим се в субектност,
мълчано изразно дълбока."
цитирай
8. lexparsy - Очарован, но изненадан от разбирането ти Младен.
12.10.2019 22:17
missana написа:
Определено казваш изваяни истини, Лекс. (Поздраяввам те!)
Например тук:

"Сетивното изисква ни перфектност,
от другите ни по-висока,
и проявени търсим се в субектност,
мълчано изразно дълбока."

И най-откровено препоръчвам премълчаването на простотията и малодушието, а то си отива несъпротивително натам, където се е запътило :-)))
Перфектно мълчана изразителност, която можеш ти желая!
Шегувам се бе... нещо съм се заиграл иронично с думословието, докато се чудя какво най-сетне да вечерям :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1365570
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375