Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2017 12:23 - УРАГАНЪТ АНА....Анита
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 5740 Коментари: 4 Гласове:
-14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Преди да се впусна в рима

ще изясня някои нещица

пред  някои хорица!

България тъпче на едно място-

под това се подписвам хиляди пъти

и  всички знаете,че не вървим напред,напротив!

Демокрация,ЕС,НАТО и тем подобни 

думички,само думички….

Това е полъхът на агонията българска!

Все още има време,начин за спасение,но..

Българите нищо не правят по въпроса.

Властта е в едни и същи ръце на едни и същи хора.

Будните,младите,здравите напуснаха Родината си ,

останаха в България само старите хора

и младите пълни с пороци,боледуващи!

Алкохол,наркотици,проституция, ядене и пиене

според това кой колко средства има и какви.

Изпростяване и опошляване на нацията,

никакви духовни ценности,

а свестните малко останали

са в колапс и отчаяние,примирение!

Поколението,децата останали у нас са болни,

неграмотни  и всичко се прави  да изпростеят съвсем.

Не случайно дори в училищата започнаха да се самоизбиват!

Вижте на какви цени, какви детски храни,детски дрешки,

какви „удоволствия”се предлагат на подрастващите,

които са обречени знаете на какво и защо!

Какви лекарства,какво здравеопалзване-

вечната пирамида Здравната каса!

Да не говорим пък за съд,прокуратура,полиция….

всичко корумпирано на ента степен!

Медии,репортери,журналисти….всичко е в пълно затъмнение

Все още преобладават предавания например за бедрата,

Кулинарни,като подигравка,дразнители на повечето гладни българи 

или предавания  от сорта на клюките дори за хората отвъд океана!

Като че ли всичко което се прави,дава се на екран,в печата,всичко е предназначено за онези,малката част от българите у нас,които си живеят,катосимеончовци,а защо?!

Дори средната работна заплата

се изчислява пак съобразно със софийските заплати,минималните пенсии се покачват ,но другите стоят,няма преизчисление на всичките пенсии.

Ако се качи работната заплата с мъничко,то цените стократно се качват на всичко и то от РАЗ И МЪЛЧЕШКОМ!

Ние пенсиите трябва да умираме колкото може по бързо в тежест сме,но на кои?!

Не всички пенсии се качват,Коледа е само за едни ,надбавките също,НО

 

НО НАЙ ВАЖНОТО -ЗАПЛАТИТЕ НА УПРАВЛЯВАЩИТЕ НЕ СПИРАТ ДА СЕ ПОКАЧВАТ И ТО БЕЗ СРАМ ГО ПРАВЯТ ТЕЗИ,КОИТО САМИ СЕ ИЗБРАХА НА ТЕЗИ ПОСТОВЕ,МЕНТЕ ИЗБОРИ!

 ВСИЧКИ ПАРТИИ,ВСИЧКИ ТАМ СА МИЛИОНЕРИ,

КАК НЯМАТ СРАМ И СТРАХ ОТ БОГА!?!

Дребнавщина и простотия,цензура, тотална и манипулация,

платени драскачи,предавания,всичко платено,корупция!

Корупцията ще довърши България,българите!

И още и още,знаете си го….

Знам че ще фукнете пак с минусите,с което се доказва

докъде стига интелекта на българина-озлобен,завистлив

вижда само метър пред носа си и от  храната ли,

от какво ли съвсем затъпява!

Тези които са ме опознали знаете,

че не се влияя от никой и от нищо

и никой неможе да ме съди,оценява освен БОГ!

Как го приемам ли,ами просто!

Вървя само напред, прескачам простотията и простаците,

деянията им,изказванията им,ако щете и творчеството им

ако изобщо е творчество!

И нека да продължа с изявлението си и обещанието пред себе си и всички не само в интернета.

НИКОЙ ,НИКОГА ,НЕ МОЖЕ ДА МИ НАРЕЖДА КАКВО И КАК ДА ПИША, какви предпочитания да имам,та дори и политически,макар че с политика не се занимавам!

НАЦИОНАЛИЗЪМ,ПАТРИОТИЗЪМ,НО НЕ И РАСИЗЪМ –това е моето…АЗ-силно любя,силно мразя!!!

НЕ СЕ СЪОБРАЗЯВАМ С ПОРЪЧКОВИТЕ ХОРИЦА И ВЛАСТТА!

На рекетирането,принудата да вървя в нечий коловоз

отговарям с усмивка и едно…ПРЕНЕБРЕЖЕНИЕ И ОТВРАЩЕНИЕ-прескачам такива субекти,като профил-apostapostolof- 06:45 - Умира на баба ти  от: apostapostoloff За постинг: ЗАЩО БЯГАТ МЛАДИТЕ БЪЛГАРИ НАВЪН?

хурката. В България живеят зле само некадърници !

Този профил е дупедавец,лизогъзец и платен драскач на управниците ни,васал тяхен,лъска им обувките за ХОНОРАРА СИ!

НО АЗ СЪМ СИ АЗ И ТОЛКОВА!

КЪДЕТО И ДА СЪМ.

И не сека от кеф,когато сека,а не се разтапям със  заучени поетични фрази,както правят съвременните ни поети и поетеси,разказвачи. ФАЛШИВО Е ТЯХНОТО И ГО ЗНАЯТ,НО ТОВА МОГАТ-за съжаление.

Нека да прескоча това ,че има огромен натиск върху мене и в интернета-всеки си дава мнението –но само лошото без да го искам за поезията и разказите ми,та най смешното дори и за песните и пианото мизабележете в домашни условия.Иапк анонимно,е,товае типично забългарина да се крие,когато злобее и лъже!

Стига толкова засега,

римите ми са в клипа…

А.Х.Т.sekirata cekupama

 https://www.youtube.com/watch?v=T20tZck_4ec
sekirata Kakvo da vi pravia

СЕГА ЗА трети път се опитвам да кача поста си!
ТОВА НЕ Е ЛИ РЕКЕТ,А?!
Ако
се наложи пак ще редактирам и причината пак няма да е в мен.

И не ме политизирайте МОЛЯЯЯ…!!!!
Съжалявам тези ръчички,които миманипулират блога МИ и се опитват да ми се налагат с кокалестите си пръстчета ...болни!

НЕ СИ КРАЯ НА СВЕТА КОЙТО И ДА СИ!






Гласувай:
5



1. sekirata - Нали знаете,че съм на ясно и не само аз кои и защо си играят с хората в блога
12.12.2017 12:28
Не съм Ви виновна,че сте вече изчерпани и няма какво свястно да създадете освен двата си "марша" в живота

06:43 - apostapostoloff
04:24 - larryone
11.12 21:06 - radostinalassa

Вие нямате ли си свой живот,свои проблеми,та в моите се ровите с обиди най малкото?
цитирай
2. pando - Не обръщай внимание
12.12.2017 19:15
На петата колона. Това са наглите простаци,които превърнаха България в територия.
цитирай
3. sekirata - Не занимавам сe със политика, със ...
12.12.2017 20:12
Този път АЗ ще гласувам, няма да пасувам,
макар че няма за кого,всички са един вид ...но!
Не че няма пак гласът ми да откраднат.
Кой от кой е там по чалнат!
цитирай
4. sekirata - НО И НАРОДЪТ НИ Е СМАЧКАН,ТЪРПЕЛИВ
12.12.2017 20:21
ЧЕРТАЕ НА ДЕЦАТА,ВНУЦИТЕ СИ ЖИВОТ ЧЕР,СИВ!

pando написа:
На петата колона. Това са наглите простаци,които превърнаха България в територия.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5240977
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28492
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031