Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2019 23:15 - Кроулистът (24)
Автор: missana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 635 Коментари: 6 Гласове:
-4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

В съзнанието на Диди телепатично се прокрадна името на това гигантско образувание - Циклопа! Окото на Циклопа се хранеше със слънчева светлина. То имаше връзка с най-ярките звезди от галактиката, в частност със Сириус C-D и с необичайно ярката звезда VEGA от съзвездието Лира. Мисълта за Циклопа й навя спонтанна асоциация с циклопа Полифем от древногръцките митове и съзнанието на Диди високочестотно затрептя от ужас, затворено в синкавия лъч. Спомни си, че Алфонсо й бе разказал, че Сириус С-D е изкуствена база - копие на VEGA, на която са се преселили вегайните, сред които бяха той и баща му. Ядрото на тъмната компонента на VEGA представляваше онова, което вегайните наричаха vega666. Ролята на Циклопа се състоеше в това да генерира, от засмуканата слънчева светлина, с помощта на процес наподобяващ радиоктивния разпад, веществото БДЗЯ - свръхлек метал за направата на копия на душите на вегайните по тяхната праматрица /шифро-код/, нещо като "восъчна отливка". Циклопа излъчваше БДЗЯ на порции от специални тъмни лъчи, с които захранваше копието на vega666, разположено на Сириус С-D. Това беше базата на безсмъртните, контролирана от МОГЪЩИТЕ, над които дори и ПАЯКА нямаше власт. МОГЪЩИТЕ реализираха власт над всичко с помощта на своите магически ЖЕЗЛИ, които силно наподобяваха жезъла в дясната ръка на древноегипетския бог Сет /братът на богиня Изида/:

 

 bultimes.com/egipetskiyat-bog-set-kak-vazniknal-tajniyat-orden-set-amon

/следва/




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Много интересна интерпретация, и ...
10.07.2019 09:23
Много интересна интерпретация, и ме размисли.
За асоциацията на двойният Сириус с Вега, не съм чувал до сега... :-) Интересно!
Но има и друга повтаряща се асоциация, че „могъщият“ Сет (и други) е от Сириус (кучешката звезда), във фиктивен съюз, но и вечна борба с Орион, от където е змийското, женското начало в „творението“ ни, което е с по-силно влияние, а останалите им служат.
А някои твърдят обратното... Голяма обърквация.
Но май баш тез „кръвожадни кучешки благородници“ които се кръщават с титлите SIR, от позицията на силата ни объркват живота на цялата Земя от край време :-)))
цитирай
2. missana - Благодаря ти за чудесния коментар, Лекс!
10.07.2019 10:17
lexparsy написа:
Много интересна интерпретация, и ме размисли.
За асоциацията на двойният Сириус с Вега, не съм чувал до сега... :-) Интересно!
Но има и друга повтаряща се асоциация, че „могъщият“ Сет (и други) е от Сириус (кучешката звезда), във фиктивен съюз, но и вечна борба с Орион, от където е змийското, женското начало в „творението“ ни, което е с по-силно влияние, а останалите им служат.
А някои твърдят обратното... Голяма обърквация.
Но май баш тез „кръвожадни кучешки благородници“ които се кръщават с титлите SIR, от позицията на силата ни объркват живота на цялата Земя от край време :-)))


Прав си, че ситуацията е много объркваща. Но това е предизвикано преди всичко от учените-египтолози. Помисли си само, колко дисертации и докторати са защитени по темата. Всеки лъже, маже, за да си направи доктората и да мине за по-оригинален от другите!
цитирай
3. lexparsy - Проблема пак в умишленото завоалиране...
10.07.2019 12:10
missana написа:
lexparsy написа:

....


Прав си, че ситуацията е много объркваща. Но това е предизвикано преди всичко от учените-египтолози. Помисли си само, колко дисертации и докторати са защитени по темата. Всеки лъже, маже, за да си направи доктората и да мине за по-оригинален от другите!

Проблема пак в умишленото завоалиране и направо изопачаване, но и явно укриване на факти и артефакти Младен.
Сетих се за една книга „Забранената египтология“ - Ердоган Ерчиван. Изчел съм от интерес много, докато започнах по интуиция да схващам нещо :-)))
А оня ден четох подробно една дълга интересна интерпретация египетските богове, за Хор и Сет, и Озирис и Изида, и останалите... и само споделям цитат за размисъл „Усир е истинското име на Озирис, а Исет - на Изида. Озирис и Изида са били наречени така от гърците.“ Ах тези „гърци“.
Май се оказва че Египетските богове и мат повече общи с Тракийските... Да речем Дионис, не е ли Озирис...и т.н.? :-)
Аз за „небесните легенди да не говорим...
Лекс
цитирай
4. missana - Много интересна информация поднесе.
10.07.2019 13:37
lexparsy написа:
Проблема пак в умишленото завоалиране...
missana написа:
lexparsy написа:

....


Прав си, че ситуацията е много объркваща. Но това е предизвикано преди всичко от учените-египтолози. Помисли си само, колко дисертации и докторати са защитени по темата. Всеки лъже, маже, за да си направи доктората и да мине за по-оригинален от другите!

Проблема пак в умишленото завоалиране и направо изопачаване, но и явно укриване на факти и артефакти Младен.
Сетих се за една книга „Забранената египтология“ - Ердоган Ерчиван. Изчел съм от интерес много, докато започнах по интуиция да схващам нещо :-)))
А оня ден четох подробно една дълга интересна интерпретация египетските богове, за Хор и Сет, и Озирис и Изида, и останалите... и само споделям цитат за размисъл „Усир е истинското име на Озирис, а Исет - на Изида. Озирис и Изида са били наречени така от гърците.“ Ах тези „гърци“.
Май се оказва че Египетските богове и мат повече общи с Тракийските... Да речем Дионис, не е ли Озирис...и т.н.? :-)
Аз за „небесните легенди да не говорим...
Лекс


Все пак някои от полярните двойки богове остават почти инвариантни за всички религии. В египетската Нут /жена/ е богинята на небето, а Геб /мъж/ - богът на Земята. Ще рече, че в сексуалния акт египтяните предпочитат жената да е отгоре, а мъжът отдолу. Диаметрално противоположно, гърците имат за бог на небето Уран /мъж/, а Геа /жена/ е богинята на Земята /то пак добре, че не е Гейа/... Това означава, че в сексуалните контакти гърците са предпочитали мъжът да е отгоре, а жената отдолу.
цитирай
5. lexparsy - Интересна информация поднасяш и за размисляне Младен
10.07.2019 14:29
missana написа:
lexparsy написа:
....

Много интересна информация поднесе....
Все пак някои от полярните двойки богове остават почти инвариантни за всички религии. В египетската Нут /жена/ е богинята на небето, а Геб /мъж/ - богът на Земята. Ще рече, че в сексуалния акт египтяните предпочитат жената да е отгоре, а мъжът отдолу. Диаметрално противоположно, гърците имат за бог на небето Уран /мъж/, а Геа /жена/ е богинята на Земята /то пак добре, че не е Гейа/... Това означава, че в сексуалните контакти гърците са предпочитали мъжът да е отгоре, а жената отдолу.

Може някой да ме намрази за споделеното, но само мисля... (може и временно :-)))
Едно е сигурно Младен, че всеки от (наричам ги Малките от Тери Пратчет :-) Богове си има поне „Анти“ такъв. Това касае и мъжката и женската Им същност.
В това отношение, една от скритите заблуди на Монотеизма на някои религии както и Християнството е укритото гностично знание, само за „Посветени“.
Откакто Свят светува, Винаги се е почитал освен Бога-Творец, но и Богинята-Майка. А Троичността е изразена освен с Твореца, но и Разрушителя, но и поддържащият Баланса. И други алегории...
Християнството фактически е пренаписано от манихейци, и от трети век насам се манипулира още за нечии цели!
Много изгодно е прикрита Богинята Майка за Богородица, а Мария Магдалена е изкарана блудницата, за да почитаме Христос сам на Кръста!
А Женското начало е ключово за разбирането на Вярата, което старателно е укрито!
   Лекс

П. Ако се замислим още в този аспект...
Защо Лилит - Злата Женска същност, чак е забранена за споменаване? Все едно индийците да забранят Кали :-) А Ева, е известна още като Хавва или Хевея и чието име идва от хвт (змия), а името и означава "змийска богиня"...? Има нещо укрито или съкратено в тези библейски легенди!
цитирай
6. missana - Прав си, Лекс!
10.07.2019 19:17
Трудно е да се приеме християнската религия за монотеистична. Във всяка религия на върха на пирамидата стои върховното божество. Но това не я прави монотеистична. В християнската религия има цяла армия от архангели и ангели, а на върха е Бог-Отец. Триединство няма никакво, защото в евангелието на Йоан Иисус заявява на всеослушание: "Но моят Отец е по-голям от мене..." Поповете правят спекулации и извращения. В това ги бива най-много. Който държи да е християнин нека се придържа към учението на Христа, изложено в 4-те канонични евангелия. Следвайкси това учение безпристрастно, незабавно стигаме до противоречие с църковните догми, които Ленин съвършено правилно беше квалифицирал като попщини!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5066365
Постинги: 2906
Коментари: 18813
Гласове: 3351
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930