Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
10.09.2019 10:34 - Чувство
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 2381 Коментари: 4 Гласове:
37

Последна промяна: 10.09.2019 10:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Дребнеят страсти и корони, когато няма те до мен.
И ветровете тъжно гонят трънаци по брега студен.  
Потръпва снежната ми кожа в студената си самота.
А устните ти пак велможат вродената ми красота.

image



Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - За стихото миниатюра - поздрави!
10.09.2019 18:05
Картината обаче ми напомни едно стихо от преди 40-50 години. Там едно велико нещо бе сравнено с Рубенсов портрет, с Моцартов квартет. Достойна за раздела "Изкуство" картина!
Поздрав с един квартет, наречен "Дисонансите". Първите изпълнители на квартета го върнали на Моцарт, защото помислили, че е сгрешен.
цитирай
2. wonder - https://www.youtube.com/watch?v=f7jpSN8BDug
10.09.2019 19:17
planinitenabulgaria написа:
За стихото миниатюра - поздрави!
Картината обаче ми напомни едно стихо от преди 40-50 години. Там едно велико нещо бе сравнено с Рубенсов портрет, с Моцартов квартет. Достойна за раздела "Изкуство" картина!
Поздрав с един квартет, наречен "Дисонансите". Първите изпълнители на квартета го върнали на Моцарт, защото помислили, че е сгрешен.


Еххх, Коста, много обичам да чуваш музика в стиховете ми! Квартет 19 на Моцарт ми е много, много любим и наистина е в енергията на стиха. Страхотен поздрав! Благодаря!
Връщам жеста с един любим квартет на Бетовен, написан 41 години след Моцартовите "Дисонанси" - Квартет опус 130 на Бетовен. Ти знаеш историята му предполагам. Фактическата промяна след изискването на издателите му и замяната на Гросе фуга-та с Финале Алегро, е всъщност последната завършена композиция на Бетовен преди кончината му. Много вълшебно произведение, което той дори не успява да чуе приживе. Вълшебството на Бетовен тук надминава всичкия драматизъм и чувство на всичко предишно и за мен е своеобразен венец на творчеството му.
цитирай
3. planinitenabulgaria - Още малко на тази тема:
11.09.2019 09:59
wonder написа:
planinitenabulgaria написа:
За стихото миниатюра - поздрави!
Картината обаче ми напомни едно стихо от преди 40-50 години. Там едно велико нещо бе сравнено с Рубенсов портрет, с Моцартов квартет. Достойна за раздела "Изкуство" картина!
Поздрав с един квартет, наречен "Дисонансите". Първите изпълнители на квартета го върнали на Моцарт, защото помислили, че е сгрешен.


Еххх, Коста, много обичам да чуваш музика в стиховете ми! Квартет 19 на Моцарт ми е много, много любим и наистина е в енергията на стиха. Страхотен поздрав! Благодаря!
Връщам жеста с един любим квартет на Бетовен, написан 41 години след Моцартовите "Дисонанси" - Квартет опус 130 на Бетовен. Ти знаеш историята му предполагам. Фактическата промяна след изискването на издателите му и замяната на Гросе фуга-та с Финале Алегро, е всъщност последната завършена композиция на Бетовен преди кончината му. Много вълшебно произведение, което той дори не успява да чуе приживе. Вълшебството на Бетовен тук надминава всичкия драматизъм и чувство на всичко предишно и за мен е своеобразен венец на творчеството му.


http://planinitenabulgaria.blog/muzika/2019/09/10/otnovo-na-grebena-na-muzikata-spytnikyt-v-jivota-mi.1673863
цитирай
4. wonder - http://planinitenabulga...
11.09.2019 11:27
planinitenabulgaria написа:


http://planinitenabulgaria/muzika/2019/09/10/otnovo-na-grebena-na-muzikata-spytnikyt-v-jivota-mi.1673863


Благодаря!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15164065
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194009
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031