Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2018 23:16 - Техника за шампиони
Автор: nav Категория: Изкуство   
Прочетен: 4698 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 31.07.2018 23:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Вчера имах самосвален ден. На главата ми се изсипа метафоричен бетон и ме циментира в изнервеност, граничеща с душевна кома. Ако не направя нещо веднага, ще следва пропадане. Трудно решение, тъй като имам да движа бизнес и да редактирам книга. Спешно. Въпреки това...

Ставам рано, правя си йогата, сядам край прозореца. Потъвам в притихналост, без мисъл, наблюдавам потока на случване. Мирисът на липа ме прониква. Сърцето ми се забавя. Няма ме. Дълго, дълго обитавам празнотата, докато не пониквам наново в недрата й, като дете, готово да прегърне света, като цвете напролет.

После си правя салата от книги. Първо Томас Ман – есе върху еротиката на Микеланджело. Оставям възхищението му да ме пропие, да стане кръв. А думите – тези сгъстени в плодове сияния превръщам в плът. После удрям на екс шот Павич, чиито Врати на съня открих ненадейно наскоро (а мислех, че имам всичко). Премлясквам неравноделния ритъм, отърквам играта на думи в небцето си. Свежестта на идеите, счупването на представите, ах каква безмълвна епика. Сътворение е това. В три страници.

За десерт си поднасям две глави Гутиерес. Едната Педро, другата Хуан. Натурализъм алангле. Без лигавник. Похотливата му искреност клокочи в ума ми и стига до топките. Затварям очи и продължавам изреченията му в картини. Натюрморт от гениталии и пот. Във ваза от страст и мизерия. А като погледнеш отдалече (ала Шупляк или Арчимболдо), се оказва портрет на душа в трансцендентален лупинг. Библейски мащаб.

След закуска измивам стълбището на блока. Чистенето има очистителен ефект. Дължи се на тесния фокус. Когато вниманието е насочено изцяло върху детайл или дейност, мисловният буламач на маймунския ум се изпарява като суеверие. С други думи, ако нямаш пари за Гурджиевски танци, лъсни си колата.

Към един отскачам до фитнеса и се боря двучасово с наднормени щанги. Тласкам с 20 над собственото ми тегло, представяйки си, че повдигам себе си. Следвам системата на Кен Уилбър – в паузите празно съзнание в медитация, при вдигане – максимална активност, изразена в дихателни техники, визуализации и мантри (здраве и сила, сат нам и други). Поркам си комбуча от джинджифил и се уригвам змейски от газирано щастие. Обичам това питие и живота покрай него.

Напомпал съм се като гума на ЗИЛ и това неизбежно дава атмосфери на духа ми. Даже май съм се предобрил, та отивам на масаж при Милен за разпускане. Масажите трябва да се въведат като задължителна повинност. Всеки да дава по три масажа седмично и да получава по толкова в система стил Time Banks. Ако някой ден стана президент, ще лобирам за това.

Следва изпитан метод за пречистване от шлаките. Подстрижка при някакви хипстъри, които превръщат бръснарството в скейтинг. Махам всичко отстрани и с прошареното падат всякакви грижи.

Към шест на баскет с няколко авера. Тичане, рипане, тук там по някоя псувня, колкото да става калабалъка по учебник. Туп, туп, вкарвам дрибъла в ритъм, а с това и сърцето си. Скачайки, надскачам състоянието си. Нагоре и напред.

За вечеря разстилам жена ми като калиграфски лист и с бавни движения прокарвам пръсти по гърба, бедрата. Протяжно като стенание. Наситено като оргазъм. Цял час. После се прегръщаме в Мьобиус лист, отвътре и отвън, и потъваме. Не в съня, а в пълнотата.

 



Тагове:   психология,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nav
Категория: Изкуство
Прочетен: 2357995
Постинги: 319
Коментари: 2999
Гласове: 8046
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031