Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2017 23:50 - За новото трико на турския президент Ердоган, за политиката, разузнавачите и още нещо
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 573 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 22.03.2017 21:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ей сега бях, колеги, на статията в днес.бг, в която се описва как турският президент Ердоган негодува, дето не са дали Олимпиадата за 2020 г. на Турция, въпреки, че Турция можела да докаже, че го може. И на преден план от днеса, пуснали една снимка на Ердоган, от тия предизборните, как рита топка, ама с костюм на Армани, такова, на правителствения мокет...Тц, колеги, колеги, навярно не са дали тая Олимпиада на г-н Ердоган, заради неговата непоследователност - трябваше не само, както написах, топка да рита, ами и с трико за художествена гимнастика да се появи поне, това си е референдум, който му решава управлението за следващите години... Троля се чуди, дали другият президент - г-н Тръмп, например, би се появил по трико в туитъра, ако това че помогне на бюджета, когато се наложи?!... Според мен, колеги, и според моите женски инстинкти, не би. 
А вчера, докато търсих да прочета в днеса съботния им бис, такова, за светската клюка у нас, и не го намерих - имало избори другата седмица, (и по тоя повод днес в дира прочетох, че отменят два епизода от сериала по бтв!!); та отидох в дира и какво да видя там - г-н Борисов обявил, дето г-н Иван Гарелов, който го напусна като работодател (тц, по неизвестни причини) май преди седмица, ей, забравих вече, бил 70- годишен бивш агент на Държавна сигурност. Г-н Борисов, г-н Борисов, ей сега видях в Уикипедия, г-н Гарелов е на 74, евала му, изобщо не изглежда на толкова, ама не го спестявайте, де... Хе, откакто се помня, политиката у нас започваше и свършваше с неговите, на г-н Гарелов,  предавания - "Панорама" си беше модел за политическо говорене, и още нещо)). Ех, колеги, това, че този модел вече не е на екран, и че имаме малко мъже водещи от тази класа, не значи, че не е било политика...). Вчера, докато я обмислях тая статия, сметах, че и той, като Вера Мутафчиева например, за мен позната като писател и османист, е бил навярно в Държавната сигурност като епизод от политико - научния или политико - интелектуалния живот на страната, обаче днес, като проверих в Уикито, се оказа, че г-н Гарелов работил в Първо управление, брей... Разузнавач). Чак ме е срам да напиша колега, да си призная.
Тия дни, по служебна линия, ми се наложи да работя и с името на г-н Велизар Енчев, колеги, трябва много да се внимава с читалищата, и друг път съм казвала, защото ний сме публични;  де да знам аз, че той също бил разузнавач, брей, брей, обаче в Уикито го пише, и това си е... Ще си призная, че не гледам г-н Енчев, телевизията не ми понася, особено някои телевизии,не съм чела неговата книга, но бях впечатлена от написаното в Уикито, за неговата разузнавателна дейност, и от проведената от него държавна политика като служител на Държавна сигурност. 
Един поздрав,  накрай, за разузнаването и за разузнавачите у нас)








Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1659100
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930